شناسهٔ خبر: 18654 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایمن‌سازی و اصلاح هندسی دو تقاطع در محورهای ارتباطی گلستان

بازدید مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان گفت: ایمن‌سازی و اصلاح هندسی دو تقاطع توسكستان در بزرگراه گرگان – علی آباد كتول و تقاطع هیوه چی در محور آق قلا- گنبدكاووس در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، عادل مصدقی در گفت و گویی خبری گفت: تردد گسترده از این محورها و اتصال به شبكه راه اصلی، مشكلات ترافیكی فراوانی را برای رانندگان ایجاد كرده بود كه با بهسازی و اصلاح آنها شاهد كاهش حوادث احتمالی و افزایش ضریب ایمنی در این تقاطع‌ها خواهیم بود.

وی، بهسازی و اصلاح این تقاطع‌ها را شامل افزایش عرض و شعاع گردش، تعریض آبرو و احداث جدول بیان كرد.

مصدقی افزود: این پروژه‌ها در فهرست پروژه‌های ملی اداره كل جای داشته و حدود یك میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور برای اجرای آنها در نظر گرفته شده است.

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان، اجرای این پروژه‌ها را از تعهدات سال جاری اداره كل برشمرد و گفت: این اقدامات از یكماه گذشته آغاز شده و با تامین اعتبار به موقع و همت پیمانكاران مرتبط، تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

مصدقی، مكان اجرای این عملیات را ابتدای تقاطع محور توسكستان در جاده اصلی گرگان- علی آباد كتول و ابتدای تقاطع روستای هیوه چی در سه راهی محور ایمر- نگین شهر در گنبدكاووس ذكر كرد.

از مجموع پنج هزار كیلومتر راه استحفاظی در استان گلستان، سه هزار و ۵۰۰ كیلومتر آن روستایی است.

نظر شما